Doprava a možnosti placení

Probíhající AKCE pro ČR:

Při nákupu v hodnotě nad 1500 Kč je doprava po celé České Republice zdarma při jakékoli váze.
Poplatek za platbu na dobírku nebo balné neúčtujeme!

Probíhající AKCE pro SR:

Při nákupu v hodnotě nad 80 EUR  je doprava po celé Slovenské Republice dotována až do 40 kg na 6€.
Poplatek za platbu na dobírku nebo balné neúčtujeme!

Využíváme přepravní společnosti

dpd_logo_fuxtec_doprava

U zboží do 50 Kg využíváme z 90% pro přepravu společnost DPD. Co Vám udělá radost? Každý balík je odeslán jako DPD Private (pohodlné doručení). Společnost DPD se 3x pokusí o doručení balíku. Člověk přece nemůže být pořád doma. Zákazník je informován o termínu doručení SMSkou a e-mailem. V den doručení Vám DPD upřesní hodinové rozmezí, kdy kurýr dorazí. Bude mít k dispozici webovou aplikaci DPD Kurýr, ve které si může upravit doručení tak, aby Vám vyhovovalo. V aplikaci si může změnit adresu doručení, ve větších městech si za příplatek zvolit jinou dobu doručení – ráno mezi 8.00-10.00, večer mezi 18.00-21.00. Je také možné si nechat poslat balíček do výdejního místa Pickup, přidat záložní adresu či odložit doručení o více než 10 dní. Navíc v ní uvidíte kurýra, jak se k Vám blíží, a kolik adres ho od Vás dělí. V nástroji pro sledování zásilek uvidíte, kde se vaše zásilka nachází Každý balíček je v ceně dopravy pojištěn do 50 000 Kč. Každý DPD kurýr má v kapse platební terminál.

toptrans_logo_fuxtec_doprava

U zboží nad 50 kg využíváme  pro přepravu společnost TOPTRANS.  U kurýrů Toptrans není bohužel vždy možné při převzetí zboží uhradit kartou.

Doprava FuxtecV některých případech sdružených svozů využíváme pro přepravu firemní vozy. Ve vozech Milcha s.r.o. není bohužel možné při převzetí zboží uhradit kartou. O této skutečnosti Vás bude náš řidič včas informovat.

Osobní vyzvednutí
Zboží zakoupené přes eshop si můžete samozřejmě vyzvednout i osobně přímo v prodejně a bez poplatku. Zboží můžete uhradit předem, nebo v prodejně hotovostí i kartou. Vaši objednávku připravíme a dáme Vám vědět, že je pro vás připravena. Můžete nám také zavolat a dohodnout si podrobnosti. Kontakt naleznete zde

Dodací lhůty

V případě, že je zboží skladem (předem uhrazeno, nebo na dobírku) zasíláme jej nejdéle následující pracovní den po obdržení platby nebo objednávky. U zboží, které momentálně skladem není se dodací lhůta uvádí u popisu výrobku, nebo ji zjistíte dotazem na naší zákaznické lince +420 773 033 119 . V případě neočekávané situace (výpadek elektřiny,apod.) se může zpracování objednávky zpozdit od 2 – 5 dní. Při této nepříjemné situaci předem děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

Ceny přepravy

Přepravní ceny zboží jsme sjednotili a jako jeden z mála eshopů v ČR je uvádíme přímo u výrobku, cena u produktu je stanovena dle váhy konkrétního zboží a země doručení. Může se stát, že celkovým součtem váhy výrobků v nákupním koši překročíte stanovený váhový limit. V takovém případě cenu za přepravu uvádíme ještě v detailu nákupního koše a také v pokladně před objednáním. V případě, že zvolíte prodejní měnu EURO je cena uvedena pro doručení na Slovensko, kde aktuálně probíhá akce doprava na zboží v hodnotě nad 80 € = 6 € do váhy 40 kg (celkového koše). V případě, že zvolíte měnu CZK je cena uvedena pro doručení po České republice, kde aktuálně probíhá akce doprava na zboží v hodnotě 1500,- = zdarma při jakékoli váze.

Přehled možností zaplacení

Poplatek za využití platebních metod neúčtujeme.

  • Na dobírku (zboží zaplatíte přepravci při dodání)
  • Hotově nebo kartou v případě osobního vyzvednutí v prodejně (podléhá evidenci EET)
  • Bankovním převodem (platbu provedete předem, variabilní symbol obdržíte při objednání)
    Číslo účtu: Raiffeisenbank: 4525553001/5500, IBAN: CZ68 5500 0000 0045 2555 3001
  • Online platba kartou (a jiné možnosti) přes platební bránu GOPAY (podléhá evidenci EET)
    Platební brána GoPay je zabezpečena pomocí nejmodernějších technologií a splňuje všechny bezpečnostní standardy.

Velké firmy, korporátní společnosti, státní instituce, prověření zákazníci
Ve zvláštních případech můžeme poskytnout prodej na fakturu se splatností. Pro zajištění tohoto řešení nás prosím kontaktujte.

Informace o ceně a faktuře

Vždy obdržíte fakturu s uvedením daně z přidané hodnoty!  Fakturu naleznete v emailu o dokončení objednávky jako soubor PDF ke stažení. Na vyžádání Vám zašleme také vytištěnou fakturu, nebo znovu odkaz pro stažení. Všechny ceny na webu jsou uváděny včetně aktuální DPH. V souladu s požadavkem §25 zákona 112/2016 Sb. Vás také informujeme, že „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“ Dle platných zákonných úprav a dodržení smluvních požadavků podléhají evidenci tržeb pouze některé platební metody. Při jejich využití naleznete kontrolní kódy EET vytištěné přímo na dodané faktuře.

Eshop umožňuje zobrazit duální cenu, tedy cenu v CZK i v €. Dokončení objednávky a platba se tedy řídí tímto výběrem kupujícího, přičemž kurz měn je stanoven prodávajícím dle ČNB-střed. K ceně zboží jsou připočítány náklady za přepravu, není-li uvedeno jinak. (např: Při nákupu v hodnotě nad 1500 kč,- je doprava po celé České Republice zdarma).

Prodej bez DPH na Slovensko

Dodání zboží na Slovensko je považováno za osvobozené plnění s nárokem na odpočet DPH v případě, že kupující je na Slovensku registrován k dani z přidané hodnoty, tzn., že mu bylo přiděleno daňové identifikační číslo pro účely DPH (IČ-DPH) a zároveň zboží musí být skutečně odesláno nebo přepraveno na Slovensko zmocněnou třetí osobou (přepravní společností). Osvobození nelze uplatnit v případě, že je dodáváno zboží osobě, pro kterou pořízení zboží na Slovensku nebude předmětem daně. Pro účel uplatnění osvobození důsledně kontrolujeme platnost IČ-DPH nebo DIČ. V tomto případě prosím neuhrazujte čásku včetně daně předem. Pro zajištění individuálního řešení nás prosím kontaktujte.

Diplomatický prodej

Jste diplomat a chcete nakupovat bez DPH naše výrobky? Objednejte standardně přes eshop a do poznámky v pokladně uveďte jsem diplomat. Následně se objednávkový proces pozdrží a naši pracovníci vyčkají na zaslání potřebných dokumentů potvrzujících Vaše požívání výsad a imunit (diplomatický průkaz, potvrzení o účasti na zahraniční misi…) Zašlete nám také číslo dané objednávky ke které se odebrání DPH vztahuje. V online objednávce prosím nevyužívejte platby předem. (Neuhrazujete částku včetně DPH) Naši pracovníci Vám objednávku upraví dodatečně a Vy převodem nebo dobírkou uhradíte částku rovnou bez DPH. Pro zajištění individuálního řešení nás prosím kontaktujte.

IX. Informační povinnost dle Zákona č. 112/2016 (EET)

V souladu s požadavkem §25 zákona 112/2016 o evidenci tržeb Vás informujeme, že „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

V eshopu www.milcha.cz využíváme soubory cookies za účelem zlepšení poskytovaných služeb, pro více informací o této technologii klikněte SEM. Přečtěte si také zásady ochrany osobních údajů, včetně podrobností o Vašich právech a totožnosti správce, v souvislosti s ochrannou osobních dat. Zásady jsou jsou dostupné ZDE.