Probíhající AKCE pro ČR:
Při nákupu v hodnotě nad 1500 Kč je doprava po celé České Republice zdarma při jakékoli váze. Poplatek za platbu na dobírku nebo balné neúčtujeme! |
Probíhající AKCE pro SR:
Při nákupu v hodnotě nad 80 EUR je doprava po celé Slovenské Republice dotována až do 40 kg na 6€. Poplatek za platbu na dobírku nebo balné neúčtujeme! |
Využíváme přepravní společnosti
U zboží do 50 Kg využíváme z 90% pro přepravu společnost DPD. Co Vám udělá radost? Každý balík je odeslán jako DPD Private (pohodlné doručení). Společnost DPD se 3x pokusí o doručení balíku. Člověk přece nemůže být pořád doma. Zákazník je informován o termínu doručení SMSkou a e-mailem. V den doručení Vám DPD upřesní hodinové rozmezí, kdy kurýr dorazí. Bude mít k dispozici webovou aplikaci DPD Kurýr, ve které si může upravit doručení tak, aby Vám vyhovovalo. V aplikaci si může změnit adresu doručení, ve větších městech si za příplatek zvolit jinou dobu doručení – ráno mezi 8.00-10.00, večer mezi 18.00-21.00. Je také možné si nechat poslat balíček do výdejního místa Pickup, přidat záložní adresu či odložit doručení o více než 10 dní. Navíc v ní uvidíte kurýra, jak se k Vám blíží, a kolik adres ho od Vás dělí. V nástroji pro sledování zásilek uvidíte, kde se vaše zásilka nachází Každý balíček je v ceně dopravy pojištěn do 50 000 Kč. Každý DPD kurýr má v kapse platební terminál. U zboží nad 50 kg využíváme pro přepravu společnost TOPTRANS. U kurýrů Toptrans není bohužel vždy možné při převzetí zboží uhradit kartou. V některých případech sdružených svozů využíváme pro přepravu firemní vozy. Ve vozech Milcha s.r.o. není bohužel možné při převzetí zboží uhradit kartou. O této skutečnosti Vás bude náš řidič včas informovat. |
Osobní vyzvednutí
Zboží zakoupené přes eshop si můžete samozřejmě vyzvednout i osobně přímo v prodejně a bez poplatku. Zboží můžete uhradit předem, nebo v prodejně hotovostí i kartou. Vaši objednávku připravíme a dáme Vám vědět, že je pro vás připravena. Můžete nám také zavolat a dohodnout si podrobnosti. Kontakt naleznete zde
Dodací lhůty
V případě, že je zboží skladem (předem uhrazeno, nebo na dobírku) zasíláme jej nejdéle následující pracovní den po obdržení platby nebo objednávky. U zboží, které momentálně skladem není se dodací lhůta uvádí u popisu výrobku, nebo ji zjistíte dotazem na naší zákaznické lince +420 773 033 119 . V případě neočekávané situace (výpadek elektřiny,apod.) se může zpracování objednávky zpozdit od 2 – 5 dní. Při této nepříjemné situaci předem děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení. |
Ceny přepravy
Přepravní ceny zboží jsme sjednotili a jako jeden z mála eshopů v ČR je uvádíme přímo u výrobku, cena u produktu je stanovena dle váhy konkrétního zboží a země doručení. Může se stát, že celkovým součtem váhy výrobků v nákupním koši překročíte stanovený váhový limit. V takovém případě cenu za přepravu uvádíme ještě v detailu nákupního koše a také v pokladně před objednáním. V případě, že zvolíte prodejní měnu EURO je cena uvedena pro doručení na Slovensko, kde aktuálně probíhá akce doprava na zboží v hodnotě nad 80 € = 6 € do váhy 40 kg (celkového koše). V případě, že zvolíte měnu CZK je cena uvedena pro doručení po České republice, kde aktuálně probíhá akce doprava na zboží v hodnotě 1500,- = zdarma při jakékoli váze.
Přehled možností zaplacení
Poplatek za využití platebních metod neúčtujeme.
|
Velké firmy, korporátní společnosti, státní instituce, prověření zákazníci
Ve zvláštních případech můžeme poskytnout prodej na fakturu se splatností. Pro zajištění tohoto řešení nás prosím kontaktujte.
Informace o ceně a faktuře
Vždy obdržíte fakturu s uvedením daně z přidané hodnoty! Fakturu naleznete v emailu o dokončení objednávky jako soubor PDF ke stažení. Na vyžádání Vám zašleme také vytištěnou fakturu, nebo znovu odkaz pro stažení. Všechny ceny na webu jsou uváděny včetně aktuální DPH. V souladu s požadavkem §25 zákona 112/2016 Sb. Vás také informujeme, že „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“ Dle platných zákonných úprav a dodržení smluvních požadavků podléhají evidenci tržeb pouze některé platební metody. Při jejich využití naleznete kontrolní kódy EET vytištěné přímo na dodané faktuře.
Eshop umožňuje zobrazit duální cenu, tedy cenu v CZK i v €. Dokončení objednávky a platba se tedy řídí tímto výběrem kupujícího, přičemž kurz měn je stanoven prodávajícím dle ČNB-střed. K ceně zboží jsou připočítány náklady za přepravu, není-li uvedeno jinak. (např: Při nákupu v hodnotě nad 1500 kč,- je doprava po celé České Republice zdarma).
Prodej bez DPH na Slovensko
Dodání zboží na Slovensko je považováno za osvobozené plnění s nárokem na odpočet DPH v případě, že kupující je na Slovensku registrován k dani z přidané hodnoty, tzn., že mu bylo přiděleno daňové identifikační číslo pro účely DPH (IČ-DPH) a zároveň zboží musí být skutečně odesláno nebo přepraveno na Slovensko zmocněnou třetí osobou (přepravní společností). Osvobození nelze uplatnit v případě, že je dodáváno zboží osobě, pro kterou pořízení zboží na Slovensku nebude předmětem daně. Pro účel uplatnění osvobození důsledně kontrolujeme platnost IČ-DPH nebo DIČ. V tomto případě prosím neuhrazujte čásku včetně daně předem. Pro zajištění individuálního řešení nás prosím kontaktujte. |
Diplomatický prodej
Jste diplomat a chcete nakupovat bez DPH naše výrobky? Objednejte standardně přes eshop a do poznámky v pokladně uveďte jsem diplomat. Následně se objednávkový proces pozdrží a naši pracovníci vyčkají na zaslání potřebných dokumentů potvrzujících Vaše požívání výsad a imunit (diplomatický průkaz, potvrzení o účasti na zahraniční misi…) Zašlete nám také číslo dané objednávky ke které se odebrání DPH vztahuje. V online objednávce prosím nevyužívejte platby předem. (Neuhrazujete částku včetně DPH) Naši pracovníci Vám objednávku upraví dodatečně a Vy převodem nebo dobírkou uhradíte částku rovnou bez DPH. Pro zajištění individuálního řešení nás prosím kontaktujte.
IX. Informační povinnost dle Zákona č. 112/2016 (EET)
V souladu s požadavkem §25 zákona 112/2016 o evidenci tržeb Vás informujeme, že „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“
V eshopu www.milcha.cz využíváme soubory cookies za účelem zlepšení poskytovaných služeb, pro více informací o této technologii klikněte SEM. Přečtěte si také zásady ochrany osobních údajů, včetně podrobností o Vašich právech a totožnosti správce, v souvislosti s ochrannou osobních dat. Zásady jsou jsou dostupné ZDE.